مقایسه تاثیر سه شیوه توزیع تمرین بر عملکرد و یادگیری مهارت شنای کرال سینه دانشجویان پسر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)شهرستان نوشهر


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر سه شیوه توزیع تمرین بر عملکرد و یادگیری مهارت شنای کرال سینه دانشجویان پسر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)شهرستان نوشهر دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر سه شیوه توزیع تمرین بر عملکرد و یادگیری مهارت شنای کرال سینه دانشجویان پسر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)شهرستان نوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر سه شیوه توزیع تمرین بر عملکرد و یادگیری مهارت شنای کرال سینه دانشجویان پسر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)شهرستان نوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر سه شیوه توزیع تمرین بر عملکرد و یادگیری مهارت شنای کرال سینه دانشجویان پسر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)شهرستان نوشهر :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر مقایسه تاثیر سه شیوه توزیع فراوانی جلسات آموزش وتمرین هفتگی بر یادگیری مهارت شنای کرال سینه بود.بر این اساس تعداد۴۵ نفر نمونه آماری، از بین دانشجویان پسر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) که جامعه آماری این تحقیق بودند،به طور تصادفی انتخاب شدند.نمونه آماری به سه گروه۱۵ نفری تقسیم شدند.گروه اول(سن۱/۲۳،وزن۵/۷۱ وقد۸/۱۷۳(دارای توزیع تمرین انبوه به صورت ۱۶جلسه تمرین هر روزه بودند،گروه دوم(سن۱/۲۳،وزن۸/۷۴ وقد۹/۱۷۵(دارای توزیع تمرین فاصله دار،۱۶جلسه تمرین را به صورت هفته ای ۲ جلسه انجام دادند وگروه سوم(سن۲/۲۳،وزن۷/۷۴ وقد۴/۱۷۴(دارای توزیع تمرین فاصله دار طولانی،۱۶جلسه تمرین را به صورت هفته ای یک جلسه انجام دادند.ابتدا جهت اندازه گیری میزان تبحر در رشته کرال سینه،پیش آزمونی بر اساس آزمون توصیفی سنجش مهارت شنای کرال سینه انجام گرفت.سپس بعداز انجام جلسات آموزش وتمرین،همین آزمون یک هفته بعد از آخرین جلسه تمرین در هر سه گروه انجام گرفت.تجزیه وتحلیل اطلاعات با استفاده از آزمون های کلوموگراف اسمیرنوف(s-k،(t وابسته وANOVAانجام شد.کلیه محاسبات نیز توسط نرم افزارSPSSصورت پذیرفت.یافته های تحقیق نشان داد که بین سه شیوه توزیع فراوانی جلسات تمرین هفتگی بر یادگیری مهارت شنای کرال سینه(به عنوان یک مهارت مداوم)تفاوت معنی داری وجود ندارد(۰۱/۰>P،(با این حال هرسه گروه تمرینی به میزان یادگیری قابل قبولی دست یافتند.نتایج بدست آمده نشان می دهد که با استفاده از هرسه شیوه توزیع فراوانی جلسات تمرین می توان مهارت شنای کرال سینه را آموزش داد و تمرین کرد وبین سه شیوه از لحاظ برتری تاثیر بر یادگیری مهارت فوق تفاوت معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.