کارآفرینی در گردشگری (مطالعه ای تئوریک و تطبیق آن با کسب و کار هتل های کوچک و متوسط سرعین جهت ایجاد معیشت پایدار گردشگری با تأکید بر رضایت گردشگر)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارآفرینی در گردشگری (مطالعه ای تئوریک و تطبیق آن با کسب و کار هتل های کوچک و متوسط سرعین جهت ایجاد معیشت پایدار گردشگری با تأکید بر رضایت گردشگر) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآفرینی در گردشگری (مطالعه ای تئوریک و تطبیق آن با کسب و کار هتل های کوچک و متوسط سرعین جهت ایجاد معیشت پایدار گردشگری با تأکید بر رضایت گردشگر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآفرینی در گردشگری (مطالعه ای تئوریک و تطبیق آن با کسب و کار هتل های کوچک و متوسط سرعین جهت ایجاد معیشت پایدار گردشگری با تأکید بر رضایت گردشگر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآفرینی در گردشگری (مطالعه ای تئوریک و تطبیق آن با کسب و کار هتل های کوچک و متوسط سرعین جهت ایجاد معیشت پایدار گردشگری با تأکید بر رضایت گردشگر) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

گردشگری از مهمترین عوامل رونق اقتصادی بسیاری از کشورها بوده، به دلایل متعددی مانند تأثیرات مثبت اجتماعی، فرهنگی، تأثیر در درآمدزایی و رشد اقتصادی کشورها، در حال تبدیل به یکی از صنعت های اول جهان بوده، در برخی کشورها منبع مهم فعالیت های تجاری، کسب درآمد و اشتغال زایی است. استان اردبیل با داشتن آبگرم های معدنی، توانایی جذب گردشگر، علی الخصوص گردشگران سلامت سراسر دنیا را داراست. احداث مجتمع های اب درمانی سبب شده تا سرعین به یک شهر صرفاً گردشگری در ایران تبدیل شود. وجود تقاضای بالا جهت استفاده از این آبگرم ها موجب احداث هتل های متوسط و کوچک زیادی گردیده، زمینه ورود کارآفرینان را فراهم نموده است. از آنجا که در تحقیقات مختلف کمتر به کارآفرینی در این قبیل کسب و کارها پرداخته شده، مقاله حاضربه مطالعه تطبیقی تحقیقات تجربی کارآفرینی در گردشگری با نگرش بر کسب و کار این گونه هتل ها و بیان وجه اشتراک تحقیقات صورت گرفته، تأثیر عواملی چون ویژگی های جمعیت شناختی، خصوصیات کارآفرینانه و مشکلات کارآفرینان در صنعت هتلداری پرداخته، تا با پیشنهاداتی مانند اتخاذ سیاست های حمایتی دولت، سرمایه گذاری بخش خصوصی و توجه به رضایت گردشگران برای بهبود بازاریابی و کسب مزیت رقابتی، با ایجاد معیشت پایدار گردشگری برای کارآفرینان کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.