بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت های روانی و حرکتی و سازگاریاجتماعی دانش آموزان ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت های روانی و حرکتی و سازگاریاجتماعی دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت های روانی و حرکتی و سازگاریاجتماعی دانش آموزان ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت های روانی و حرکتی و سازگاریاجتماعی دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت های روانی و حرکتی و سازگاریاجتماعی دانش آموزان ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر پیش دبستانی بر مهارتهای روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش اموزان سال اول دوم و سوم ابتدایی است. تحقیق حاضر یک تحقیق پس رویدادی علی مقایسه ای است که در ان ازمونهای مهارتهای روانی حرکتی لینکلن ازرتسکی و پرسشنامه ی رفتاری سازشی بر روی دانش اموزان دبستانی انجام شد. و با استفاده از ۳۲۰ دانش آموز کلاسهای اول، دوم و سوم دبستان که ۱۶۰ نفر از آنان اموزش پیش دبستانی دیده و ۱۶۰ نفر فاقد اموزش پی دبستانی بودند و به صورت نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده بودند اجرا گردید و نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بین دوگروه اموزش دیده و اموزش ندیده ودر متغیر مهارتهای روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی به طور کلی تفاوت معنادار وجود نداشت. نتایج تحقیق حاضر تایید کننده ی این نظر است که نمی توان کودکان را به این امید که صرفا تجربه ی پیش دبستنی در تحول روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی انها تاثیر مثبت دارد به مراکز پیش دبستاین فرستاد بلکه شاید کیفیت برنامه های این مراکز شخصیت و نحوه ی ارتباط معلم فضای مرکز و میزان تجربه ی پیش دبستاین است کهدر این قلمرو اهمیت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.