اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاهشپرخاشگری و بهبود رابطه والد فرزندی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاهشپرخاشگری و بهبود رابطه والد فرزندی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاهشپرخاشگری و بهبود رابطه والد فرزندی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاهشپرخاشگری و بهبود رابطه والد فرزندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاهشپرخاشگری و بهبود رابطه والد فرزندی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
گروهی از اعمال و رفتارهای نابهنجار یاناسارگارانه هستند که به طور مرکرر و غیر طبیعی از فرد سر می زند و مانع سازگاری فرد با اطرافیان او می شود. از نظر کلینیک های بهداشت روانی که بر مسائل روانی و رفتاری تکیه می کنند. به این افراد کودکان یا نوجوانان ناسازگار یا کژخو و یا بزهکرا اطلاق می شود که از هوش عادی یا حتی هوش بالایی برخوردارند ولی رفتار غیر عادی و نابهنجار دارند و به طور عادی قادر به حفظ رابطه با افراد دیگر نیستند. از رفتارهای نابهنجار کودکان پرخاشگر و اختلال سلوک آنهاست که در اینجا به ان پرداخته می شود مقاله پژوهشی حاضر به بررسی اثر بخشی آموزشمهارتهای ارتباطی با مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاهش پرخاشگری و بهبود رابطه والد فرزندی با دو فرضیه الف، اموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در کاشه پرخاشگری ب: اموزش مهارتهای ارتباطی با مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال سلوک در بهبود رابطه والد فرزندی پرداخته است. نمونه های اماری به صورت تصادفی ساده با نظر پژوهشکده تعلیم و تربیتی عباس زادگان و حراست ناحیه ۴ مشهد از بین مادران ۱۵۴۰ نفر دانش آموز ۲۱۰ نفر سنجش و گزینش شدند جهت تفکیک و جداسازی گروه های آمزمایش و گواه از پرسشناه های SDQ,AGQ و شیوه های فرزندپروری بامریند استفاده شد در نهایت ۶۰ مادر به صورت تصادفی ساده در دو گروه ۳۰ نفری آزمایش و گواه قرار گرفتند. از ۳۰ نر گروه ازمایشی ۱۵ مادر دارای فرزندادن پسر و ۱۵ مادر دارای فرزندان دختر در پایه های تحصیلی ششم تا هشتم بودند. بسته آموزشی طرح FAS آموزش مهارتهای ارتباطی به مادارن دارای فرزندان متبلا به اختلال سلوک مبتنی برطرح فاست تراک است که طی هشت جلسه آموزشی به شرح برنامه درمانی انجام شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.