ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

باتوجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری ، بانک ها برای باقی ماندن در صحنه رقابت نیاز دارند که به مشتریان خدمات متمایزی نسبت به رقبا ارائه دهند. امروزه بانک های پیشرو سعی می نمایند که از طریق ارضا کردن عوامل پر اهمیت برای مشتریان به بهترین نحو ممکن ، سودآوری خود را افزایش دهند. اما بسیاری از بانک ها ازروشهای کاربردی بازاریابی محتوایی خود غافل شده اند. بازاریابی محتوایی در همه جای جهان مورد استقبال فراوانی قرار گرفته، در ایران نیز این نوع بازاریابی جز محبوب ترین روش ها است. در دنیای تجارت و رقابتی امروز جلب رضایت مشتریان از عوامل کلیدی است که سازمانها و شرکتها به دنبال آن هستند. در این تحقیق با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها به ارزیابی کارایی بازاریابی محتوایی در بیست بانک در تهران پرداخته شده است. ورودی ها مدلBCCعبارتنداز آموزش، کیفیت محتوا، بموقع بودن ، در دسترس بودن وهزینه های محتوا و خروجیها شامل رضایت مشتریان، افزایش سرمایه گذاری، افزایش میزان سپرده گذاری وجذب مشتریان جدید می باشد. در این تحقیق از پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.