تاثیر تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص در شرکت پارس خودرو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص در شرکت پارس خودرو دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص در شرکت پارس خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص در شرکت پارس خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص در شرکت پارس خودرو :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

برند و برندسازی موضوع مورد توجه بسیاری از محققان بازاریابی در سال های اخیر بوده و هست تا جایی که بنیاد علوم بازاریابی در سال ۲۰۰۲ اعلام نمود که برند، برندسازی و مدیریت برند از مباحث مهم طی سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ می باشد. تحقیقات اخیر به اهمیت استراتژی برند سازی در ایجاد ارتباطات موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی برتر پی برده اند. از این رو تحقیق حاضر به تاثیر تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص می پردازد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان و خبرگان شرکت پارس خودرو هستند که پس از توزیع پرسشنامه میان اعضای نمونه که ۱۳۶ نفر بوده اند، داده ها با استفاده از نرم افزار Spss و آزمون تحلیل رگرسیون به بوته آزمون گذارده شده اند. نتایج حاصل از تجزه و تحلیل آماری در این تحقیق نشان داد تدوین استراتژی برند سازی بر مبنای عوامل متناسب با هر سازمان به ارتباط موفق با مشتری و ایجاد تصور ذهنی شاخص در شرکت پارس خودرو تاثیر مثبت و معنی داری دارد و همچنین این تحقیق نشان داد متغیر ارتباط موفق با مشتری به نقشی تعدیل گر در رابطه استراتژی برندسازی و تصویر ذهنی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.