ارائه مدلی جهت الویت دهی حوزه های دانشی بارویکرد تاثیرگذاری برتحقق استراتژی های سازمان به کمک روش AHP مطالعه موردی شرکت پالایش گازسرخون وقشم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدلی جهت الویت دهی حوزه های دانشی بارویکرد تاثیرگذاری برتحقق استراتژی های سازمان به کمک روش AHP مطالعه موردی شرکت پالایش گازسرخون وقشم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدلی جهت الویت دهی حوزه های دانشی بارویکرد تاثیرگذاری برتحقق استراتژی های سازمان به کمک روش AHP مطالعه موردی شرکت پالایش گازسرخون وقشم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جهت الویت دهی حوزه های دانشی بارویکرد تاثیرگذاری برتحقق استراتژی های سازمان به کمک روش AHP مطالعه موردی شرکت پالایش گازسرخون وقشم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدلی جهت الویت دهی حوزه های دانشی بارویکرد تاثیرگذاری برتحقق استراتژی های سازمان به کمک روش AHP مطالعه موردی شرکت پالایش گازسرخون وقشم :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
بسیاری از مدیران موفق دنیا دانش را به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های سازمان ها معرفی می کنند که مدیریت بهینه آن موجب دستیابی به اهداف و استراتژی های آنها می گردد. اگر سازمان ها بتوانند فعالیت های مدیریتی مرتبط با حوزههای دانشی را با توجه به استراتژی های سازمان طراحی نمایند بسیاری از موانع دستیابی به استراتژی های سازمان ها از بین خواهد رفت. از آنجا که استراتژی های سازمان باعث جهت دهی به استراتژیهای دانشی می گردد، لذا در مسیر تحقق استراتژی ها ی دانشی می بایست منابع سازمانی مدیریت گردد . جهت مدیریت بهتر منابع سازمانی و تخصیص مناسب این منابع نیاز است حوزه های دانشی الویت دهی گردند تا بیشترین منابع بر روی توسعه تأثیرگذارترین حوزه های دانشی متمرکز گردد. در این تحقیق سعی شده است با رویکردی جدید حوزههای دانشی الویت دهی گردند بدین منظور در گام اول عوامل اصلی در خلق و تسهیم دانشی حوزه ها و میزان تأثیرگذاری این دانش ها در تحقق شاخصی های کلیدی سازمان ها شناسایی شده است. در گام بعد بر مبنای عوامل شناسایی شده، نظرات خبرگان دانشی حوزه های پیش نیاز و پس نیاز هریک از حوزه ها جمع آوری و با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی، حوزههای دانشی رتبه بندی شده اند. اهمیت و الویت دهی این حوزه ها می تواند به عنوان یک راهنما برای سازمان ها جهت تنظیم فعالیت های مدیریت دانش در راستای تحقق استراتژی ها مورد استفاده قرار گیرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.