رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان است. روش تحقیق توصیفی-همبستگی است. از بین تمام دانش آموزان پایه چهارم دبستان دو شهرستان کرمانشاه و کنگاور که در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ به تحصیل اشتغال داشتند تعداد ۳۰ نفر از دانش آموزان عادی ( ۱۵ نفر دانش آموز دختر و ۱۵ نفر دانش آموز پسر) و ۹ نفر از دانش آموزان پایه چهارم که دارای اختلال یادگیری بودند به شیوه نمونه گیری طبقه ای تصادفی انتخاب شدند. از آزمون وکسلر کودکان، آزمون تعویض واج و آزمون املا استفاده شد. بر اساس نتایج بدست آمده همبستگی بین عملکرد تعویض واج با املا R=0/77 که در سطح p<01 معنی دار است. نتیجه گیری: با توجه به ارتباط قوی بین تعویض واج و املا در دو گروه دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری مربیان مراکز توانبخشی اختلال یادگیری برای بهبود املا میتوانند به آموزش مهارت تعویض واج بپردازند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.