نقش عملکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار با تاکید بر شاخص های عملکرد فروش، رضایت مشتری و مزایای برند


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش عملکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار با تاکید بر شاخص های عملکرد فروش، رضایت مشتری و مزایای برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش عملکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار با تاکید بر شاخص های عملکرد فروش، رضایت مشتری و مزایای برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عملکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار با تاکید بر شاخص های عملکرد فروش، رضایت مشتری و مزایای برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش عملکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار با تاکید بر شاخص های عملکرد فروش، رضایت مشتری و مزایای برند :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

ارتباطات یکپارچه بازاریابی یکی از مفاهیم مورد نیاز سازملانها در عصر رقابتی می باشد. تحقیق فوق در راستای ارزیابی میزان یکپارچگی ارتباطات بازاریابی و تاثیرات آن بر عملکرد بازار صورت گرفته است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی بوده و براساس روش گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی و از نظر روش تجزیه و تحلیل داده ها، از نوع همبستگی و معادلات ساختاری محسوب می گردد. بدین منظور فرضیه ها از طریق تکنینک تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری مورد آزمون واقع شد. همچنین از آزمونهای دیگری چون آزمون t تک نمونه ای، تحلیل عاملی تاییدی، همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان از تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار دارد. همچنین بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی با بازاریابی ماموریت گرا، برنامه ریزی استراتژیک میان وظیفه ای و تعامل سازمانی و عملکرد بازار با رضایت مشتری، مزایای برند و عملکرد فروش رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین شاخص‎های برازش مدل، نشاندهنده برازش بالای مدل تحقیق بوده است. بنابراین بهبود این دوعامل نقش بسزایی در تقویت ارتباطات یک÷ارچه بازاریابی و به تبع آن ارتقاء عملکرد بازار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.