تأثیر نوآوری در مدیریت و محصولات بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر نوآوری در مدیریت و محصولات بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر نوآوری در مدیریت و محصولات بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر نوآوری در مدیریت و محصولات بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر نوآوری در مدیریت و محصولات بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر از نظر روش تحقیق، از نوع کاربردی، همبستگی، توصیفی و پیمایشی می باشد. جامعه آماری مورد بررسی شامل کلیه مشتریان فروشگاه غدیر شهر تهران در سال ۱۳۹۴ می باشد. از بین این جامعه آماری، ۳۸۵ نفر با استناد از فرمول کوکران به عنوان نمونه تحقیق انتخات و به پرسشنامه تحقیق پاسخ گفتند. روایی محتوایی این پرسشنامه به روش صوری انجام گرفته و به تأیید چند تن از خبرگان و متخصصین رسیده و میزان پایایی آن نیز به کمک آزمون آلفای کرونباخ ۸۴ صدم به دست آمد. در پایان نتایج حاصل از پرسشنامه تحقیق به کمک آزمون رگرسیون خطی مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج آزمون رگرسیون خطی نشان داد که نوآوری و بهبود کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای غدیر تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.