بررسی ارزش ویژه برند و مولفه های آن در صنعت پوشاک ورزشی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ارزش ویژه برند و مولفه های آن در صنعت پوشاک ورزشی ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارزش ویژه برند و مولفه های آن در صنعت پوشاک ورزشی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارزش ویژه برند و مولفه های آن در صنعت پوشاک ورزشی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ارزش ویژه برند و مولفه های آن در صنعت پوشاک ورزشی ایران :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
تحقیق درباره ی برند و ارزش ویژه برند برای بازاریابی و تئوری های آن در سالهای اخیر اهمیت فراوانی یافته است. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی ارزش ویژه برند و مولفه های آن در صنعت پوشاک ورزشی تولید شده به وسیله شرکت-های ایرانی میباشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از نوع مطالعات همبستگی میباشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه خریداران و مصرف کنندگان پوشاک ورزشی ایرانی تشکیل میدهند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته-ای میباشد که از ترکیب چند پرسشنامه دیگر بدست آمده است. روایی آن توسط ده تن از اساتید مدیریت ورزشی مورد تایید قرار گرفت و پایایی آن نیز با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۸۷ تعیین شد. برای تجزیه وتحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی با نرم افزار اس پی اس اس نسخه ۱۶ استفاده گردید. یافته ها نشان داد که بین مولفه های ارزش ویژه برند با ارزش ویژه کلی برند رابطه مثبت و معناداری وجود دارد همچنین وفاداری به برند با مقدار بتای ۰/۴۰ دارای بیشترین تاثیرگذاری و تداعی برند با مقدار بتای ۰/۱۵ کمترین تاثیر را بر ارزش ویژه کلی برند دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.