مدلی از ساختار بازخوردی علت و معلولی دینامیک قیمت و مصرف بنزین به منظور مدیریت و کنترل مصرف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدلی از ساختار بازخوردی علت و معلولی دینامیک قیمت و مصرف بنزین به منظور مدیریت و کنترل مصرف دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدلی از ساختار بازخوردی علت و معلولی دینامیک قیمت و مصرف بنزین به منظور مدیریت و کنترل مصرف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلی از ساختار بازخوردی علت و معلولی دینامیک قیمت و مصرف بنزین به منظور مدیریت و کنترل مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدلی از ساختار بازخوردی علت و معلولی دینامیک قیمت و مصرف بنزین به منظور مدیریت و کنترل مصرف :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
افزایش قیمت حاملهای انرژی یکی از مهمترین سیاستهای دولت است. در رأس این حاملها بنزین قرار دارد که اثر افزایش قیمت آن بر روی اقتصاد، رفاه اجتماعی و محیط زیست توسط پژوهشهای زیادی نشان داده شده است.یکی از اهداف افزایش قیمت بنزین کنترل بیروی مصرف بنزین است؛ اما بررسیها نشان میدهد اثر ا ین افزا یش قیمت پس از مدتی )بست ب میزان افزایش( از بین میرود و مصرف بنزین روند صعود ی خود را باز یافته و رو بهافزایش مینهد. تحقیقات ب نسبت زیادی انجام شده است ک کشش قیمتی و درآمد ی مصرف بنز ین را مورد مطالو قرار دادهاند، اما تحقیقی ارائ نشده است ک روابط علی-معلولی و متغیرهای واسط که اثر قیمت را بهمصرف منتقل میکند، بررسی کرده باشد. در این تحقیق در ابتدا مرور ی میشود بر رو ی تحقیقات داخلی و بینالمللی ک ب بررسی کشش بنزین پرداخت اند و سپس بر اساس مطالوات بازخوردهایی ک منجر به انتقال اثرقیمت بنزین ب مصرف بنزین میشود، ارائ میگردد. این مدل میتواند به ایجاد درک مناسبی از ساختار تغییرات قیمت بنزین در کشور کمک کرده و موجب تسهیل سیاستگذاری جهت کنترل بهینه تقاضا ی بنز ین در کشور شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.