استراتژی های خلق ارزش در بازارهای B2B


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی های خلق ارزش در بازارهای B2B دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی های خلق ارزش در بازارهای B2B  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های خلق ارزش در بازارهای B2B،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی های خلق ارزش در بازارهای B2B :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این مقاله به دنبال ارائه استراتژی های خلق ارزش به کار گرفته شده در بازارهای تجاری می باشد. به منظور درک و مدیریت روابط مشتری-تأمین کننده، بررسی چگونگی ارزش ادراک شده توسط آنها ونقش هر یک در خلق ارزش ضروری می باشد. در این مقاله ابتدا زنجیره ای از سه حالت از سیستم های خلق ارزش به منظور تعیین ویژگی های عمده و منطقی خلق ارزش شرح داده می شود. سپس دیدگاه های مشتریان و تأمین کنندگان در خلق ارزش، از طریق توسعه چارچوب ماتریسی که نشان دهنده انواع استراتژی های بازارهای کسب و کار است توسعه داده می شود. همچنین شایستگی های مورد نیاز برای خلق ارزش برای مشتریان و تأمین کنندگان با توجه به شایستگی های مورد نیاز برای انواع بازار سنجیده می شود. این تحلیل دیدگاه های متعددی برای بازاریابی کسب و کار مبتنی بر شایستگی ایجاد می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.