بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پیشرفتهای تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات در حال نفوذ در همه جنبه های بازاریابی گردشگری است تجارت الکترونیکی دارای رشد بسیار شتابان در عرصه فعالیتهای گردشگری است و تغییراتدر این عرصه با سرعت غیرقابل تصور در حال انجام است دراین میان شبکه جهانی اینترنتر در عین حالیکه فرصتهای جدیدی را دراختیار موسسات و استفاده کنندگان دیگر قرار داده است سیستمهای توزیع را دچار تحول و دگرگونی نموده است بایستی اذعان نمود که هیچ صنعتی به اندازه صنعت گردشگری تحت تاثیر تحول تکنولوژیک و انقلاب اطلاعات نبوده است و فرایند ایجاد اطلاعات و تبادل آن روز به روز در صنعت گردشگری توسعه بیشتری می یابد. این تحولات نه تنها سبب سهولت در دسترسی به خدمات شده است بلکه با بوجود آمدن دسترسی به عرضه کنندگان و فروشندگان خدمات قدرت انتخاب مشتریان نیز افزایش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.