طراحی و ارزشیابی یک مداخله آموزشی بر مبنای الگوی پرسید – پروسید برای ارتقا کیفیت زندگی بیمارا ن پس از جراحی بای پاس عروق کرونر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و ارزشیابی یک مداخله آموزشی بر مبنای الگوی پرسید – پروسید برای ارتقا کیفیت زندگی بیمارا ن پس از جراحی بای پاس عروق کرونر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و ارزشیابی یک مداخله آموزشی بر مبنای الگوی پرسید – پروسید برای ارتقا کیفیت زندگی بیمارا ن پس از جراحی بای پاس عروق کرونر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و ارزشیابی یک مداخله آموزشی بر مبنای الگوی پرسید – پروسید برای ارتقا کیفیت زندگی بیمارا ن پس از جراحی بای پاس عروق کرونر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و ارزشیابی یک مداخله آموزشی بر مبنای الگوی پرسید – پروسید برای ارتقا کیفیت زندگی بیمارا ن پس از جراحی بای پاس عروق کرونر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

کیفیت زندگی تعدادزیادی از بیماران پس از جراحی قلب همچنان پایین می ماند هدف این مطالعه تعیین تاثیر آموزش بر مبنای الگوی پرسید پروسید برای افزایش کیفیت زندگی بیماران پس از جراحی بای پاس می باشد. این پژوهش یک مطالعه تجربی از نوع کارآزمایی بالینی می باشد ۱۱۰ بیمار ۶ هفته پس ازجراحی بای پاس بصورت تصادفی به دو گروه آزمون و کنترل تقسیم شدند طراحی برنامه آموزشی مطابق با مراحل الگوی پرسید – پروسید انجام شد. قبل از اجرای مداحله آموزشی ، پرسشنامه های سنجش کیفیت زندگی SF-36 و پرسشنامه های خودساخته و استاندارد مطابق با مراحل الگوی پرسید برای دو گروه تکمیل شد گروه آزمون مداخله ورد نظر را دریافت می کردند گروه کنترل نیز مراقبتهای معمول را دریافت می کردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.