پورتفولیو بعنوان یک روش تدریس و ارزشیابی در آموزش پرستاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پورتفولیو بعنوان یک روش تدریس و ارزشیابی در آموزش پرستاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پورتفولیو بعنوان یک روش تدریس و ارزشیابی در آموزش پرستاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پورتفولیو بعنوان یک روش تدریس و ارزشیابی در آموزش پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پورتفولیو بعنوان یک روش تدریس و ارزشیابی در آموزش پرستاری :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
اصلی ترین بخش درآموزش پرستاری آموزش بالینی می باشد بنابراین استفاده ازروشهای نوین جهت ارتقا هرچه بیشتر آموزش بالینی یک چالش درآموزش پرستاری می باشد دراین مقاله سعی شده کارپوشه بعنوان یکی ازروشهای نوین درآموزش بالینی موردبررسی قرارگیرد دراین مطالعه برخی ازمتون مرتبط باکاربرد روش کارپوشه درآموزش بالینی پرستاری ازسالهای ۱۹۹۰ تاکنون مورد بررسی قرارگرفت مطالعات نشان میدهد که روش کارپوشه بعنوان یک روش آموزشی و ارزشیابی درنظامهای آموزشی کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد ولی درایران استفاده ازاین روش و تحقیق و مطالعه دراین زمینه کمتر انجام شده است کارپوشه ازطریق افزایش مشارکت دانشجو باعث ارتقا یادگیری و ارتباط بین دانش نظری و بالینی می گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.