نگاهی به نقش زنان در تبلیغات ایران و جوامع غربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نگاهی به نقش زنان در تبلیغات ایران و جوامع غربی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نگاهی به نقش زنان در تبلیغات ایران و جوامع غربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی به نقش زنان در تبلیغات ایران و جوامع غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نگاهی به نقش زنان در تبلیغات ایران و جوامع غربی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
آنچه در قرن بیست و یکم و در دنیای پررقابت امروز، بین شرکت های تولید کننده ی کالاها به شدت نمود می یابد تلاش برای در دست گرفتن بازار مصرف کننده است. در این میان شرکت ها تلاش می کنند برای جذب هرچه بیشتر مشتریان از یکدیگر پیشی بگیرند. تکنیک مورد استفاده برای این منظور در عرصه ی رقابت، استفاده از تبلیغات و بازاریابی محصولات است. نوشتار مزبور، در جهت مقایسه ی نقش زنان در تبلیغات بازاریابی در جوامع غربی و ایران گردآوری شده است. این نوشتار، در ابتدا به بررسی موضوع تبلیغات و اهمیت آن در رشد فروش کالاها در بازارهای مصرفی می پردازد. پس از آن نقش جنسیت در تبلیغات مطرح شده و در نهایت نقش زنان در تبلیغات در جوامع غربی وایران با هم مقایسه می شود. این مقایسه بیانگر استفاده ی ابزارگونه از زنان در تبلیغات جوامع غربی و استفاده زنان جهت القای الگوهای خاص فرهنگی در ارتباط با نقش زنان و مردان در خانواده ها در ایران است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.