تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه با رقابتی شدن هرچه بیشتر صنایع، بازارها و فضای کسب و کار در سازمانهای تولیدی و خدماتی، آنچه بیش ازهمه برای حفظ مشتریان موجود و جلب مشتریان جدید و در نتیجه موفقیت و روند رو به رشد سازمان حائز اهمیت است داشتن ارتباطی مناسب و مساعد با مشتریان است. بانک از جمله سازمانهایی است که از این قاعده مستثنی نمی باشد. بویژه در حال حاضر با توجه به روند رو به رشد خصوصی شدن بانکها می توان گفت اهمیت جلب رضایت مشتری برای بانکها بیش از پبش می باشد. این مقاله در پی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی در صنعت بانکداری می باشد. روش تحقیق کاربردی و همچنین توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه ی آماری پژوهش، ۵ شعبه از بانکهای ملت شهرستان خرم آباد و مشتریان آنها می باشد. تعداد کارکنان در این شعب ۴۵ نفر بوده است که باتوجه به جدول مورگان حجم نمونه ۴۰ نفر به دست آمده است. و نمونه ی مشتریان نیز مطابق با کارکنان ۴۰ نفر در نظر گرفته شده است. به منظور جمع آوری اطلاعات یک پرسشنامه برای سازمان بانک و یک پرسشنامه برای مشتریان بانک ها طراحی شد که روایی و پایایی هر دو پرسشنامه مورد تایید است. نتیجه ی پژوهش مزبور حاکی از آن است که مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی این بانک ها بی تاثیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.