بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در این تحقیق تلاش شده تا رابطه ی فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی با عناصر آمیخته بازاریابی خدمات شناسایی و اولویت بندی گردد. ۸ فرضیه بر اساس متغیرهای مدل تحقیق که متعلق به آقایان لاولاک و رایت می باشد، بیان شده است. جهت اثبات فرضیات و ارزیابی هریک از متغیرها، شاخص هایی تعیین شدند که این شاخصها در قالب پرسشنامه ای مشتمل بر ۳۴ سوال بسته و بر اساس طیف ۷گانه لیکرت رتبه بندی شد و در اختیار پاسخ دهندگان قرار گرفت. پاسخ دهندگان به سوالات پرسشنامه ۷۵ تن از مدیران و کارشناسان فعال در زمینه بازاریابی در شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در کل استانهای کشور می باشند. به منظور تجزیه و تحلیل آماری تحقیق از آزمون کلموگروف اسمیرنوف جهت تعیین نرمالیتی شاخص ها، آزمون تی استیودنت جهت آزمون میانگین شاخص ها و آزمون رتبه ای فریدمن جهت رتبه بندی متغیرها استفاده شده است. در نهایت نیز بر اساس نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری نتایج پرسشنامه هر ۸ فرضیه مورد تأیید قرار گرفت یعنی هر ۸ عنصر آمیخته بازاریابی خدمات با فروش بیمه های درمان تکمیلی رابطه مثبت دارند و مشخص گردید عنصر «کارکنان» مهمترین عامل از بین ۸عنصر آمیخته بازاریابی خدمات در میزان فروش بیمه های درمان تکمیلی می باشد و براساس اولویت بندی این عوامل پیشنهاداتی ارائه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.