طراحی و تحلیل بالک برای یک شناور زیر سطحیAUVبرد بلند به روش دینامیک سیالات عددی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تحلیل بالک برای یک شناور زیر سطحیAUVبرد بلند به روش دینامیک سیالات عددی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تحلیل بالک برای یک شناور زیر سطحیAUVبرد بلند به روش دینامیک سیالات عددی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تحلیل بالک برای یک شناور زیر سطحیAUVبرد بلند به روش دینامیک سیالات عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تحلیل بالک برای یک شناور زیر سطحیAUVبرد بلند به روش دینامیک سیالات عددی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در این مقاله روند طراحی سطوح کنترل برای یک شناور زیرسطحیAUVکه دارای نسبت طول به قطر بیشتر از ۱۲ می باشد ارائه شده است. فرم دماغه این بدنه از پروفیلREMUS بوده و پروفیل پاشنه آن به صورت چند جمله ای است. این بدنه در حالت بدون بالک ذاتا ناپایدار بوده و از آنجا که برد حرکتی آن نسبتا زیاد می باشد با توجه به معیارهای طراحی، نیاز است تا بین موضوع پایداری و مانورپذیری آن تعامل مشخصی را تعیین نمود. مقطع بالک انتخابی آن از پروفیل های NACA انتخاب شده است. برای طراحی بالک ها ابتدا به کمک استفاده از روابط نیمه تجربی و نرم افزار Missile Datcom اندازه اولیه کورد و اسپن برای بالک ها تعیین شده و سپس رفتار دقیق جریان بر روی این بالک ها توسط CFD تحلیل عددی شده است. نتایج عددی نشان می دهند که بالک های انتخاب شده می توانند پایداری ذاتی را برای بدنه بالک دار فراهم نمایند . در تحلیل های CFD بدنه زیرسطحی در دوحالت بدون بالک های کنترلی و با بالک های کنترلی تحلیل شده و تاثیر سطوح کنترلی بر مقادیر نیروی درگ، لیفت و گشتاورهای بدنه با نتایج بدون بالک مقایسه شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.