بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارزش درک شده وتصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارزش درک شده وتصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارزش درک شده وتصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارزش درک شده وتصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارزش درک شده وتصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد :
تعداد صفحات :۳۰
چکیده مقاله:
این پژوهش به بررسی عوامل موثربرایجاد وگسترش وفاداری مشتریان شعب بانک ملت شهرمشهد می پردازد. دراین راستا تاثیرکیفیت خدمات، تصویرشرکت وارزش درک شده بروفاداری مشتریان موردبررسی قرارمی گیرد. پژوهش حاضرازنظرهدف کاربردی است وبه لحاظ روش توصیفی وپیمایشی تحلیلی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات ازپرسشنامه استفاده شده است. تکنیک تحلیل عامل تاییدی جهت بررسی روایی سازه وضریب آلفای کرونباخ جهت سنجش انسجام درونی ابزارها مورداستفاده قرار گرفته است .پرسشنامه برای ۴۵۰ پاسخگوارسال شد، بااین حال فقط ۲۹۲ پرسشنامه معتبروقابل استفاده بود. برای تجزیه وتحلیل ازروش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. یافته ها نشان می دهد که تصویرشرکت مهم ترین عامل موثربروفاداری مشتری است. همچنین کیفیت خدمات به طورمثبت ومعنادار بروفاداری مشتری تاثیردارد. درحالیکه ارزش درک شده برارتقای وفاداری مشترک درشعب بانک ملت شهر مشهدتاثیر قابل توجهی ندارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.