عوامل مؤثر بر ارتقای جایگاه رقابتی یک واحد تولیدی از منظر مشتریان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر بر ارتقای جایگاه رقابتی یک واحد تولیدی از منظر مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر بر ارتقای جایگاه رقابتی یک واحد تولیدی از منظر مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر ارتقای جایگاه رقابتی یک واحد تولیدی از منظر مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر بر ارتقای جایگاه رقابتی یک واحد تولیدی از منظر مشتریان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، بررسی و دستیابی به عوامل ارتقای جایگاه رقابتی واحد تولیدی در بازار می باشد. روش تحقیق حاضر از نوع پیمایشی/همبستگی و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه بررسی شامل ۳۹۲ نفر از مشتریان شرکت تولیدی بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه و برای تعیین پایایی آن از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده می شود. این تحقیق نشان داد که متغیرهایی چون تمایز پرسنلی، تصویر ذهنی، خدمات، محصول، بسته بندی و تبلیغات بر ارتقای جایگاه رقابتی واحد تولیدی در بازار تأثیرگذار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.