اولویت بندی انواع رسانه های اجتماعی جهت خرید اینترنتی به کمک تکنیک AHP مطالعه موردی مجموعه ای از شرکت های صادراتی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی انواع رسانه های اجتماعی جهت خرید اینترنتی به کمک تکنیک AHP مطالعه موردی مجموعه ای از شرکت های صادراتی شهر اصفهان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی انواع رسانه های اجتماعی جهت خرید اینترنتی به کمک تکنیک AHP مطالعه موردی مجموعه ای از شرکت های صادراتی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی انواع رسانه های اجتماعی جهت خرید اینترنتی به کمک تکنیک AHP مطالعه موردی مجموعه ای از شرکت های صادراتی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی انواع رسانه های اجتماعی جهت خرید اینترنتی به کمک تکنیک AHP مطالعه موردی مجموعه ای از شرکت های صادراتی شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

زمینه: ظهور رسانه های اجتماعی و ادغام آن با زندگی ما، باعث ایجاد تغییر و وارونه شدن تکنیک های بازاریابی به روش سنتی شده است. هدف: هدف از این پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر خرید مشتریان اینترنتی و اولویت بندی رسانه اهی اجتماعی با توجه به عوامل مؤثر بر آن است. روش پژوهش، در این پژوهش از نظرات ۱۰ خبره سازمانی در شرکت های صادراتی به صورت مقایسات زوجی استفاده گردید. برای تحلیل داده ها و اولویت بندی رسانه های اجتماعی از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شد. یافته ها: نتایج این پژوهش نشان داد که شبکه های اجتماعی بیشترین تأثیر و کامیونیتی های محتوایی کمترین تأثیر را در خرید اینترنتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.