جهاد اقتصادی؛اصلاح الگوی مصرف، معیارها و روش های نهادینه کردن آن ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جهاد اقتصادی؛اصلاح الگوی مصرف، معیارها و روش های نهادینه کردن آن ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جهاد اقتصادی؛اصلاح الگوی مصرف، معیارها و روش های نهادینه کردن آن ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جهاد اقتصادی؛اصلاح الگوی مصرف، معیارها و روش های نهادینه کردن آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جهاد اقتصادی؛اصلاح الگوی مصرف، معیارها و روش های نهادینه کردن آن ها :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
اقتصاد یکی از مقوله های مهم در هر جامعه ای است. در این پژوهش به بررسی و نقش جهاد اقتصادی، اصلاح الگوی . مصرف و روش های نهادینه کردن آن ها در جامعه پرداخته شده است (جهاد اقتصادی) جهادی است که انسان را از محرّمات الهی در راستای معاملات اقتصادی پرهیز می دهد و به طیبات و حلال های آن سوق می دهد و از الزامات آن: روحیه جهادی، روحیه معنویت و تدین، پرهیز از مسائل حاشیه ای، اتّحاد و انسجام ملّی و مشارکت مردم در امور اقتصادی برای تحقّق جهاد اقتصادی است. نتیجه این که اصلاح الگوی مصرف، باید در اراده و خواست درونی مصرف کنندگان انجام گیرد و خود مصرف کننده برای تحقّق عملیاتی کردن آن از این ابزارها استفاده کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.