عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱ :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز انجام شده است. روش: روش پژوهش نیمه تجربی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختردیرآموز ۰۱ ۰۱ ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی ۳۰ ۰۹۳۱ و نمونه آماری شامل ۹۳ نفر از این دانش آموزان که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده و به دو گروه آزمایش و یک گروه گواه تقسیم شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش آزمون هوش ریون بزرگسالان، آزمون ریاضی ایران کی مت، آزمون پیشرفت درس – خواندن و ریاضی بودند که پس از انتخاب تصادفی گروههای آزمایش و گواه ابتدا بر روی گروه ها، پیش آزمون اجرا و سپس آموزش کارکردهای اجرایی در ۰۳ جلسه یک ساعته اجرا گردید و پس از اتمام برنامه آموزشی پس آزموناجرا شد. یافته ها: داده های به دست آمده با روش تحلیل آماری کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و برای اثربخشی آموزش بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان از آزمون تعقیبی LSD استفاده شد. نتیجهگیری: با توجه به تفاوت معناداری بین گروههای آزمایش و گواه می توان نتیجه گرفت آموزش کارکردهای اجرایی موجب بهبود عملکرد ریاضی و خواندن دانش آموزان شده و عملکرد تحصیلی آنان را ارتقاء بخشیده است و می توان از این روش درمانی برای بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان استفاده کرد (p<0/05) .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.