عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان: مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز۱۰-۱۲ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی۱۳۹۰-۹۱ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان دیرآموز انجام شده است. روش: روش پژوهش نیمه تجربی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختردیرآموز ۰۱ ۰۱ ساله شهر ارومیه در سال تحصیلی ۳۰ ۰۹۳۱ و نمونه آماری شامل ۹۳ نفر از این دانش آموزان که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده و به دو گروه آزمایش و یک گروه گواه تقسیم شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش آزمون هوش ریون بزرگسالان، آزمون ریاضی ایران کی مت، آزمون پیشرفت درس – خواندن و ریاضی بودند که پس از انتخاب تصادفی گروههای آزمایش و گواه ابتدا بر روی گروه ها، پیش آزمون اجرا و سپس آموزش کارکردهای اجرایی در ۰۳ جلسه یک ساعته اجرا گردید و پس از اتمام برنامه آموزشی پس آزموناجرا شد. یافته ها: داده های به دست آمده با روش تحلیل آماری کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و برای اثربخشی آموزش بر عملکرد خواندن و ریاضی دانش آموزان از آزمون تعقیبی LSD استفاده شد. نتیجهگیری: با توجه به تفاوت معناداری بین گروههای آزمایش و گواه می توان نتیجه گرفت آموزش کارکردهای اجرایی موجب بهبود عملکرد ریاضی و خواندن دانش آموزان شده و عملکرد تحصیلی آنان را ارتقاء بخشیده است و می توان از این روش درمانی برای بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان استفاده کرد (p<0/05) .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.