سنجش میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایاتشان (مورد مطالعه: سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سنجش میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایاتشان (مورد مطالعه: سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنجش میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایاتشان (مورد مطالعه: سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایاتشان (مورد مطالعه: سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سنجش میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایاتشان (مورد مطالعه: سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
این تحقیق بمنظور سنجش میزان رضایت مشتریان از روند پیگیری شکایات و انتقادات (مشاورین املاک و سازمان های مرتبط مانند شهرداری ها، اداره پست، شرکت برق، سازمان آب و ..) در سامانه املاک و مستقلات می باشد. از آنجا که بهبود کیفیت خدمات و ثبات سیستم برای سازمان حیاتی بوده و بکارگیری موثر منابع در راستای تحقق اهداف اجتناب ناپذیر است لذا در این تحقیق مدل ارتباطی بین مشتریان و بانک اطلاعاتی سامانه مورد بررسی قرار گرفت. عواملی نظیر جامعیت پایگاه داده و تجهیزات ارتباطی و سایر عواملی که بنحوی در ارتباط بین مشتریان (بنگاه های املاک) و سامانه معاملات املاک تاثیرگزار هستند جهت تشخیص موانع ارتباطی یک به یک مورد تست قرار گرفت. موارد ارزیابی شده روش های تک عاملی، شاخص متغیر، Servqual می باشد و شاخص های کیفیت سرویس عبارتند از: سودمندی، رضایت کاربر، کیفیت اطلاعات و کیفیت سیستم می باشد. که برای دست یابی به این منظور از پرسشنامه ای بر مبنای روش سروکوال تهیه و از آن جهت جمع آوری داده های مورد نیاز استفاده شده است و پس از بررسی نتایج استخراج شده و بررسی های انجام شده علل مختلفی از جمله استفاده نامناسب از منابع و تجهیزات، نداشتن آمار دقیق از میزان شکایات ثبت شده و تاخیر در پاسخگویی در این زمینه تاثیرگذار بودند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.