تبیین معیارهای مطلوب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری و سنجش میزان اهمیت آن ها با استفاده از مدل AHP نمونه ی موردی: خیابان خیام و نوروزیان شهر قزوین


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین معیارهای مطلوب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری و سنجش میزان اهمیت آن ها با استفاده از مدل AHP نمونه ی موردی: خیابان خیام و نوروزیان شهر قزوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین معیارهای مطلوب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری و سنجش میزان اهمیت آن ها با استفاده از مدل AHP نمونه ی موردی: خیابان خیام و نوروزیان شهر قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین معیارهای مطلوب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری و سنجش میزان اهمیت آن ها با استفاده از مدل AHP نمونه ی موردی: خیابان خیام و نوروزیان شهر قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین معیارهای مطلوب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری و سنجش میزان اهمیت آن ها با استفاده از مدل AHP نمونه ی موردی: خیابان خیام و نوروزیان شهر قزوین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

فضاهای شهری از جمله خیابانها و گذرها، وسیعترین عرصه حضور، تعامل، تاثیرگذاری و تاثیرپذیری شهروندان است که با گسترش زندگی شهری و متراکم شدن فضاهای درون شهری، نحوهی تعاملات شهروندان با محیط و اجزاء شهر، ابعاد گستردهتر و در عینحال جدیدتری یافت. شهروندان به عنوان مهم ترین عناصر موجود در شهر برای ادامهی حیاتشان نیاز به حضور در فضایی پویا دارند. یکی از عوامل مؤثر در پویایی بخشیدن به محیط وجود کاربریهای متنوع است که هر کدام از این کاربریها باید دارای تابلویی جهت معرفی کالا یا خدماتشان باشند که توسط مردم قابل شناسایی باشند و در کنار دیگر مبلمان شهری، زمینهی تسهیلدر تعامل شهروندان و محیط شهری را به عنوان رسانهای پویا و تأثیرگذار به وجود می آورد. این موضوع در حالی مطرح است که منظر شهری بیشتر مراکز فعال شهرها با تابلوهای مختلف پوشیده شده است و از آنجا که وجود تابلوهای آگهی بویژه تابلوهای تبلیغاتی و محیطی لازمهی زندگی شهری است بررسی آن ضروری به نظر می رسد. با این توصیف و لحاظ اهمیت موضوع در اینمقاله سعی شده است ضمن تبیین معیارهای مطلوب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری، با بهره گیری از مدل تحلیل فرآیند سلسله مراتبی AHP و به روشی توصیفی–تحلیلی به بررسی نقش اینگونه تابلوها در پویایی فضای شهری، در دو خیابان خیام و نوروزیان شهر قزوین بر اساس شاخص های حاصل از چارچوب نظری پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر آن است که خیابان خیام شمالی با طراحی مناسبتر تابلوها و به عنوان خیابانی سرزنده و پویا نقش مؤثرتری را در جذب شهروندان نسبت به خیابان نوروزیان ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.