اصول طراحی فضاهای آموزشی بر اساس مدل خلاقیت


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اصول طراحی فضاهای آموزشی بر اساس مدل خلاقیت دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اصول طراحی فضاهای آموزشی بر اساس مدل خلاقیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصول طراحی فضاهای آموزشی بر اساس مدل خلاقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اصول طراحی فضاهای آموزشی بر اساس مدل خلاقیت :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

اکنون بیش از ۱۱۱ سال است که مفهوم آموزش و پرورش در مراکز اجتماعی هنوز به عنوان سر فصلی داغ مورد بحث است.آموزش و به تبع آن فضاهای آموزشی بیشترین اثر و نقش را بر ذهنیت و تمدن سازی این گونه جوامع به عهده دارند.فضاهایآموزشی و در عمده ترین بخش آن ، مدارس دوره زمانی طولانی تری از عمر انسان ها را در خود جای می دهد. آنچه مد نظر این مقاله است؛ یافتن کالبدی جدید برای اصلاح فرایند آموزش و پرورش می باشد، فرایندی که جهت گیری آن به سوی رشدمسئولیت پذیری ، کار پربار و تداوم در امر آموزش است. امروز واژه انسان استادآموز جای خود را به انسان خودآموز و مسئولیتپذیر داده است . از این رو الگو و روشی که بدان نیاز داریم ، نگارشی جدید و بهبود یافته نسبت به الگوهای قدیمی نمی باشد بلکه نیاز، مفهومی کاملا متفاوت از آموزش خواهد بود و البته نظریاتی فراتر از تئوری. هدف، ایجاد فضائی بهینه در امر آموزش ویادگیری است. ماهیت فضاهای آموزشی ،لازمه ی منحصر به فردی برای پژوهش و ایجاد کنش و واکنش صحیح جهت آموزش وپرورش است، به شرط آنکه تعاملی صحیح و مستمر مابین سه اصل آموزش و پرورش ، دانش آموز و فضای آموزشی بر قرار باشد. هدف از تحقیق حاضر، دستیابی به اصول طراحی فضاهای آموزشی با تأکید بر بهره گیری از قابلیتهای محیطی مؤثر بر ذهن و رفتار افراد تحت آموزش و رویکرد ارتقاء خلاقیت آنان است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.