بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در تحقیق حاضر به بررسی ارتباط جهت گیری خدمات بر عملکرد بانک با توجه به نقش میانجی مشتری مدار و وفاداری مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات در استان گلستان)پرداخته شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارکنان شعب بانک صادراتدر سطح استان گلستان می باشد که برابر با ۴۴۰ نفر می باشد. حجم نمونه آماری تحقیق حاضر نیز به تعداد ۲۰۵ نفر با استفاده از جدولگرجسی و مورگان بدست آمد و روش نمونه گیری به صورت تصادفی طبقه ای می باشد. برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ (پرسشنامه جهت گیری خدمات۰/۸۸وپرسشنامه مشتری مداری ۰/۷۷ و پرسشنامه وفاداری مشتریان۰/۸۲ و پرسشنامه عملکرد بانک ۰/۷۵ و برای تعیین روایی پرسشنامه، از روایی محتوایی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، در سطح آمار توصیفی از شاخص هایی نظیر فراوانی و درصدو رسم جداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی ازآزمون معادلات ساختاری با استفاده ازنرم افزارLISREL پرداخته شده است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که بین جهت گیری خدمات بر عملکرد بانک با نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.