بررسی تاثیر آموزش مفهوم صداقت در قالب محتوای الکترونیکی به شیوه تفکر فلسفی p4c بر صداقت و راستگویی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش مفهوم صداقت در قالب محتوای الکترونیکی به شیوه تفکر فلسفی p4c بر صداقت و راستگویی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش مفهوم صداقت در قالب محتوای الکترونیکی به شیوه تفکر فلسفی p4c بر صداقت و راستگویی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش مفهوم صداقت در قالب محتوای الکترونیکی به شیوه تفکر فلسفی p4c بر صداقت و راستگویی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش مفهوم صداقت در قالب محتوای الکترونیکی به شیوه تفکر فلسفی p4c بر صداقت و راستگویی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آموزش مفهوم صداقت در قالب محتوای الکترونیکی به شیوه تفکر فلسفی p4c بر صداقت و راستگویی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی است. روش پژوهش حاضر از نوع شبه تجربی است. این پژوهش جزء طرح های نیمه تجربی می باشد، که از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده می شود. جامعه ی آماری در پژوهش حاضر عبارت است از کلیه ی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی که در سال تحصیلی ۹۴- ۱۳۹۳ در مدارس شهر کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند و تعداد آنها ۶۷۲۷ نفر هستند در این پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای دو کلاس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و حجم نمونه آماری با توجه به حجم دانش آموزان دو کلاس در این پژوهش ۷۰ نفر است. این افراد در پیش آزمون که شامل آزمون صداقت و راستگویی بود شرکت کردند. گروه آزمایش در درس هدیه های آسمانی با روش آموزش فلسفه به صورت چند رسانه ای به مدت ۱۰ جلسه و گروه کنترل با روش آموزش فلسفه به روش متداول به فراگیری برنامه ی آموزش فلسفه پرداختند. در پایان آموزش هر دو گروه در پس آزمون شرکت کردند. نتایج بدست آمده نشان داد که آموزش برنامه ی فلسفه در قالب محتوای الکترونیکی در ارتقا صداقت و راستگویی دانش آموزان در سطح بینش، نگرش و رفتار موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.