مرور جامعه محوری بر جاذبه های گردشگری بازارتبریز ( با تاکید بر نگرش اهالی بازار سنتی شهر تبریز در امکان سنجی و نیاز سنجی گردشگری بازار)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مرور جامعه محوری بر جاذبه های گردشگری بازارتبریز ( با تاکید بر نگرش اهالی بازار سنتی شهر تبریز در امکان سنجی و نیاز سنجی گردشگری بازار) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مرور جامعه محوری بر جاذبه های گردشگری بازارتبریز ( با تاکید بر نگرش اهالی بازار سنتی شهر تبریز در امکان سنجی و نیاز سنجی گردشگری بازار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مرور جامعه محوری بر جاذبه های گردشگری بازارتبریز ( با تاکید بر نگرش اهالی بازار سنتی شهر تبریز در امکان سنجی و نیاز سنجی گردشگری بازار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مرور جامعه محوری بر جاذبه های گردشگری بازارتبریز ( با تاکید بر نگرش اهالی بازار سنتی شهر تبریز در امکان سنجی و نیاز سنجی گردشگری بازار) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مرور جامعه محوری بر جاذبه های گردشگری بازارهای سنتی شهری در راستای توسعه صنعت گردشگری شهری می باشد در این تحقیق تاکید بر نگرش اهالی بازار سنتی شهر تبریز در امکان سنجی و نیاز سنجی گردشگری بازار مد نظر است، این بازار با داشتن حدود ۵۵۰۰ باب حجره، مغازه و فروشگاه، ۴۰ گونه شغل، ۳۵ باب سرا، ۲۵ باب تیمچه، ۲۰ باب مسجد، ۲۰ باب راسته و راسته بازار، ۱۱ باب دالان و ۹ باب مدرسه دینی، به عنوان اصلی ترین مرکز داد و ستد و مراودات فرهنگی مردم تبریز و گردشگران شناخته می شود تلاش در جهت شناخت و معرفی مکانهای توریستی و جاذبه های گردشگری شهری در کشور، به عنوان واحد مورد تحقیق ، یک نیاز محسوب می شود. از آن جا که فعالیت های گردشگری با استفاده از منابع انسانی است باید راهی برای مدیریت استفاده پایدار از این منابع طراحی شود، اهداف گردشگری جامعه محور همیشه متمرکز بر حفاظت از منابع و یا در ارتباط با توسعه ی اقتصادی نیست بلکه در بسیاری از موارد حفاظت از فرهنگ، توانمند سازی جامعه یا نسل ها، کاهش تضاد و افزایش و بهبود مشارکت توسط ذی نفعان نیز جز اهداف اولیه مطرح می شود. در نگرش جامع بر نمونه های مورد مطالعه، بازار امیر، بازار بلورفروشان یا قیزبستی، بازار حرمخانه ،بازار شیشه گرخانه ،بازار صادقیه، بازار عباچی، بازار کفاشان، بازار یمنی دوز، راسته بازار با تیمچه ها و سراهای اختصاصی هر کدام معرفی و مورد بررسی قرار گرفته اند. در این مطالعه از پرسش نامه محقق ساخته ومصاحبه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. یک نمونه ۸۰۰ نفری انتخاب شده و پرسش نامه ها به صورت تصادفی در اختیار آنها قرار گرفته است. و مصاحبه با صاحب نظران بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.