بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان ایلام)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان ایلام) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان ایلام) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق «بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری بانک کشاورزی استان ایلام » می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات توصیفی –تحلیلی می باشد. جامعه آماری کلیه مشتریان بانک کشاورزی استان ایلام می باشد که باتوجه به اینکه تعداد آنها نامحدود می باشد با استفاده از روش فرمول کوکران تعداد ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه به صورت تصادفی –ساده انتخاب شده اند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است که روایی آن توسط استاد راهنما و صاحب نظران مدیریت تایید گردید. برای پایایی پرسشنامه ازفرمول آلفای کرونباخ استفاده شد که آلفای محاسبه شده برای پرسشنامه اول۸۳/. پرسشنامه دوم ۸۷/. بدست آمده که حاکی از پایایی پرسشنامه می باشد. پرسشنامه ها با استفاده از نرم افزارspss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که نتایج حاکی از آن است که بین مولفه های ارتباطات اینترنتی (سهولت، سرعت، هزینه، ثبات، جذابیت، امنیت) و وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.