خلاقیت و روش های آموزش و پرورش آن در دانش آموزان از منظر مدیریتآموزشی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خلاقیت و روش های آموزش و پرورش آن در دانش آموزان از منظر مدیریتآموزشی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خلاقیت و روش های آموزش و پرورش آن در دانش آموزان از منظر مدیریتآموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خلاقیت و روش های آموزش و پرورش آن در دانش آموزان از منظر مدیریتآموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خلاقیت و روش های آموزش و پرورش آن در دانش آموزان از منظر مدیریتآموزشی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آموزش و پرورش نو، پویا، سرزنده، خودکفا و مستقل بر روی انسانها و آینده سازان، سرمایه گذاری می کند،زمینه بروز استعداد را فراهم و در نهایت آنها را شکوفا و پرورش می دهد، دانش آموزان را خلاق می سازد. خلاقیت دانش آموزان، آینده ی مترقی را تضمین می سازد. در این خصوص نقش مدیریت و معلمان حائز اهمیت می باشد، آنان ا لزوماً منشاء خلاقیت نیستند بلکه نخست منشاء کشف خلاقیت هستند هنرشان مانند انبیاء در کشف قوانینتعلیم و تربیت و جامعه و زمان است و آنها را خوب میشناسند و رسالتشان هدایت و تربیت کردن انسان ها است و لذا معلمان و مدیران خلاق اسلامی همچون باغبانهای باغهای انسانیاند که قوانین جامعه و نظام تعلیم و تربیت را شناخته و به خدمت کار خویش گرفتهاند. اشتباهی که رایج است اینست که غالباً چنین تصور میکنند که مدیران باید خود خلاق باشند تا سازمان رشد و توسعه یابد در حالیکه چنین انتظاری بر عهده اعضاء سازمان است تا رشد وتوسعه یابند. مدیران اسلامی مسئول نشان دادن راههای خلاقیت به اعضاء هستند، بلاغ یعنی رسانیدن آنها به بلوغ فکری و خلاقیت. نقش مدیریت ۲۱ در مجموعه هایی که خلاقیت و نوآوری از ضروریات و عامل اصلی است بسیارمهم و حساس است، زیرا مدیریت می تواند توانایی و استعداد و خلاقیت و نوآوری را در افراد ایجاد، ترویج و تشویق کند و یا رفتار و عملکرد او می تواند مانع این امر حیاتی شود. پژوهش حاضر با هدف کاربردی و روش پژوهش،کتابخانه ای بوده و ابزارهای گردآوری اطلاعات شامل، بانک های اطلاعاتی، فیش برداری و شبکه هایکامپیوتری و همچنین مصاحبه با چند تن از معلمان می باشد. هدف نگارندگان در این مقاله، آن است که با تعریف روشن از خلاقیت و تبین آن و بیان ویژگی های مشخص افراد خلاق، راههای شناخت و عوامل تاثیر گذار در پرورش خلاقیت، موانع خلاقیت، روش ها و فنون آموزش و پرورش خلاقیت و نقش مدیریت و مدارس را ، که چگونه می توان خلاقیت را در دانش آموزان آموزش و پرورش داد، تا منابع انسانی غنی و متفکر برای فردای جامعه و جهان درحال پیشرفت فزاینده شکل گیرد، ارائه نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.