بررسی رابطه یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آنمطالعه موردی: شرکت همپا


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آنمطالعه موردی: شرکت همپا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آنمطالعه موردی: شرکت همپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آنمطالعه موردی: شرکت همپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آنمطالعه موردی: شرکت همپا :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نظر به اهمیت ایجاد و به کارگیری نوآوری در ارائه خدمات به منظور افزایش میزان رضایت مشتری که از عناصر اساسی بقای سازمانهاست، در این پژوهش سعی شده تا با بررسی رابطه میان یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آن، به نقش یادگیری سازمانی در بروز نوآوری ها پرداخته شود تا بتوان با شناسایی عوامل کلیدی در این حوزه و برنامه ریزی صحیح بهلحاظ تخصیص منابع و سرمایه گذاری، سند راهبردی قابل دستیابی برای سازمان تدوین نمود. پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و به منظور جمع آوری داده از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری شامل کلیه مدیران، سرپرستان و کارشناسان )با تحصیلات حداقل کارشناسی( شرکت همپا بوده و نمونه مورد بررسی در پژوهش حاضر ۱۲۸ نفر می باشد کهاز روش تصادفی ساده برای نمونه گیری استفاده گردیده است. نتایج حاصل نشان دهنده همبستگی بین یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آن می باشد. باتوجه به ضرایب همبستگی بدست آمده که همگی دارای علامت مثبت می باشند، می توان نتیجه گیری کرد نوع رابطه یادگیری سازمانی با نوآوری و مولفه های آن مستقیم و مثبت است به این معنی کهدرصورت ارتقای هریک از مولفه های نوآوری )نوآوری در عرصه طراحی محصولات، نوآوری در فرایندهای تولیدی و فرهنگ نوآوری(، یادگیری سازمانی نیز ارتقا خواهد یافت. ضریب همبستگی پیرسون میان یادگیری سازمانی با نوآوری ۰/۶۲۱ بوده که در این میان بیشترین رابطه با یادگیری سازمانی به ترتیب مربوط است به نوآوری در عرصه طراحی محصولات با ضریب همبستگی ۰/۶۴۴ فرهنگ نواوری با ضریب همبستگی ۰/۵۱۵ و نوآوری درفرایندهای تولیدی با ضریب همبستگی۰/۴۳۵

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.