تاثیر مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتریان شرکتهای دانش بنیان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتریان شرکتهای دانش بنیان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتریان شرکتهای دانش بنیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتریان شرکتهای دانش بنیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتریان شرکتهای دانش بنیان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه با دگرگونی در ساختار جمعیتی شاهد تغییرات شگرف در فنآوریهای نو هستیم،همچنین توانایی ابتکار ، یکی از دلایل و عاملهای تمایز شرکت ها در محیط رقابتی محسوب می شود. هدف این پژوهش بررسی نقش مدیریت خلاقیت و تاثیر آن بر افزایش وفاداری مشتریان سازمان می باشد. که ابتدا رابطه مدیریت خلاقیت و عملکرد مشتری سازمان و سپس عملکرد مشتری با وفاداری مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد. داده ها ازطریق پرسشنامه ۲۴ سوالی بین ۱۷۶ شرکت فعال در پارکهای علم فناوری جمع آوری گردید. نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون همبستگی اسپیرمن و تحلیل مسیر ، بیانگر رابطه معنی دار بین ابعاد مدیریت خلاقیت و وفاداری مشتری از طریق متغیر واسطه ای عملکرد مشتری می باشد. طبق نتایج بدست آمده، مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتری تاثیری مثبت، همچنین برعملکرد مشتری نیز تاثیر معنی دار داشته است علاوه بر این خلاقیت سازمانی نیز در مسیرهای فرعی جداگانه بر عملکرد مشتری و وفاداری مشتری تاثیری معنی دار داشته است.در نهایت خلاقیت فردی نیز در مسیرهای فرعی جداگانه بر عملکرد مشتری و وفاداری مشتری تاثیری معنی دار داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.