شناسایی، ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی با بهرهگیریاز تکنیک تلفیقی Delphi و مدل تصمیمگیری Topsis(مطالعه موردی: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران منطقه قزوین)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی، ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی با بهرهگیریاز تکنیک تلفیقی Delphi و مدل تصمیمگیری Topsis(مطالعه موردی: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران منطقه قزوین) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی، ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی با بهرهگیریاز تکنیک تلفیقی Delphi و مدل تصمیمگیری Topsis(مطالعه موردی: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران منطقه قزوین) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی، ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی با بهرهگیریاز تکنیک تلفیقی Delphi و مدل تصمیمگیری Topsis(مطالعه موردی: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران منطقه قزوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی، ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی با بهرهگیریاز تکنیک تلفیقی Delphi و مدل تصمیمگیری Topsis(مطالعه موردی: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران منطقه قزوین) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر که به صورت موردی (Case Study) و از نوع توصیفی مقطعی است، با هدف شناسایی، ارزیابی و – اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی در یکی از مناطق عملیاتی ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران با بهرهگیری از تکنیک تلفیقی Delphi و مدل تصمیمگیری چند معیاره Topsis به انجامرسید. در این تحقیق تیم تحلیلگر ابتدا با استفاده از مطالعات کتابخانهای، بررسی سوابق و مطالعات قبلی مشابه در سازمانهای مشابه و همچنین استفاده از نظرات متخصصین گروه Delphi اقدام به شناسایی فاکتورهای مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی در محل مطالعه نمود و سپس با استفاده از مدل تصمیمگیری Topsis به اولویتبندی ورتبهدهی به هریک از فاکتورهای شناسایی شده پرداخت که اتخاذ شیوه و سبک رهبری و مدیریت سازمان متناسب با شرایط حاکم، پرورش و رشد استعداد و ویژگیهای شخصی کارکنان از طریق توانمندسازی کارکنان، ارتقاء سطح فرهنگ سازمانی حاکم و ایجاد جو مثبت در جهت انجام کارهای گروهی و همچنین اتخاذ سیاستهای مناسب در فرایند جذب، استخدام و انتصاب مدیران و کارکنان هر یک به ترتیب با امتیازات ۰.۸۸۶۱، ۰.۸۸۰۲، ۰.۷۹۳۰، ۰.۷۸۵۱ رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.