نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در شرایط پیچیده و در حال تغییر محیط کسب و کار کنونی، سازمانها جهت بقا در گردونه رقابت نیازمند توجه مستمر به عملکرد خود و نیز بکارگیری استراتژیهایی برای بهبود آن می باشند. همچنین در اقتصاد خدماتی و دانشی سازمانها نیاز به کسب یک مزیت رقابتی پایدار جهت اطمینان از رقابتپذیری خود دارند و امروزه مزیت رقابتی، بهبودعملکرد و اجرای استراتژیها جهت دستیابی به اهداف، مبتنی بر داراییهای نامشهودی همچون سرمایه انسانی است که این امر به خصوص در سازمانهای خدماتی مانند بانکها بسیار نمود داشته و مهمترین و اصلیترین ابزار به شمار می روند و نقش تعیین کنندهای در کسب موفقیت سازمان ایفا می کنند و از طرفی اساس تمام فعالیتهای سازمانها به خصوص فعالیتهای بازاریابی، طراحی و ارائه ارزشهای مورد پسند برای مشتری و ارزش آفرینی برای جذب، حفظ و نگهداری مشتریان سودآور است و یکی از ابزارهای بسیار مهم جهت ارضای نیازها و وفاداری مشتریان مؤسسات خدماتی کیفیت خدمات می باشد و رضایت مشتریان به کیفیت خدمات دریافتی از کارکنان بستگی دارد و کارمندان در بخش خدمات به ویژه در بانکها از طریق تعامل اثربخش با مشتریان و بازارگرایی، اجرای راهبردهای سازمان و عملکردمالی آن را تسهیل م کنند. قابلیت خدمت رسانی کارکنان نیز به کیفیت خدمات داخلی سازمان وابسته است و لذا می توان مساله اصلی تحقیق را تمرکز بر تبیین عملکردمالی سازمانهای خدماتی دانست که به نظر می رسد می تواند این تبیین به وسیله بازاریابی داخلی انجام شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.