نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
در شرایط پیچیده و در حال تغییر محیط کسب و کار کنونی، سازمانها جهت بقا در گردونه رقابت نیازمند توجه مستمر به عملکرد خود و نیز بکارگیری استراتژیهایی برای بهبود آن می باشند. همچنین در اقتصاد خدماتی و دانشی سازمانها نیاز به کسب یک مزیت رقابتی پایدار جهت اطمینان از رقابتپذیری خود دارند و امروزه مزیت رقابتی، بهبودعملکرد و اجرای استراتژیها جهت دستیابی به اهداف، مبتنی بر داراییهای نامشهودی همچون سرمایه انسانی است که این امر به خصوص در سازمانهای خدماتی مانند بانکها بسیار نمود داشته و مهمترین و اصلیترین ابزار به شمار می روند و نقش تعیین کنندهای در کسب موفقیت سازمان ایفا می کنند و از طرفی اساس تمام فعالیتهای سازمانها به خصوص فعالیتهای بازاریابی، طراحی و ارائه ارزشهای مورد پسند برای مشتری و ارزش آفرینی برای جذب، حفظ و نگهداری مشتریان سودآور است و یکی از ابزارهای بسیار مهم جهت ارضای نیازها و وفاداری مشتریان مؤسسات خدماتی کیفیت خدمات می باشد و رضایت مشتریان به کیفیت خدمات دریافتی از کارکنان بستگی دارد و کارمندان در بخش خدمات به ویژه در بانکها از طریق تعامل اثربخش با مشتریان و بازارگرایی، اجرای راهبردهای سازمان و عملکردمالی آن را تسهیل م کنند. قابلیت خدمت رسانی کارکنان نیز به کیفیت خدمات داخلی سازمان وابسته است و لذا می توان مساله اصلی تحقیق را تمرکز بر تبیین عملکردمالی سازمانهای خدماتی دانست که به نظر می رسد می تواند این تبیین به وسیله بازاریابی داخلی انجام شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.