شناسایی عوامل اصلی تاثیرگذار بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی: بیمه کارآفرین )


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل اصلی تاثیرگذار بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی: بیمه کارآفرین ) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل اصلی تاثیرگذار بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی: بیمه کارآفرین )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل اصلی تاثیرگذار بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی: بیمه کارآفرین )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل اصلی تاثیرگذار بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی: بیمه کارآفرین ) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

فروشنده به عنوان اولین رابط سازمان، تاثیر قابل توجهی بر ادراک مشتری از قابل اتکابودن سازمان ارائه دهنده خدمات و ارزش خدماتش و نهایتا منافع مشتری، در ابقای رابطه خود با سازمان متبوع فروشنده دارد. لذا در این مقاله با استفاده از مدل ساکر و همکاران ( ۲۰۱۴ ) به شناسایی مهارت های لازم برای فروشندگان بیمه که بیشترین تاثیر را بر عملکرد فروش دارند پرداخته شد . در ابتدا با استفاده از ادبیات موضوعی و پیشینه پژوهش به بررسی تعاریف، مدل های عنوان شده در مورد متغیرهای تحقیق پرداخته شد. مهمترین متغیرهای عنوان شده در این تحقیق شامل شایستگی، مهارت های انتقال دانش، انتقال مفاهیم ادراک شده، مهارت مدیریت زمان، مهارت های فروشندگی، مهارت کسب دانش می باشد. در این تحقیق شش فرضیه اصلی و چهارده فرضیه فرعی مطرح گردید. به منظور جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه که برابر با ۰/۹۰۲ بدست آمد و روایی پرسشنامه با استفاده از روایی محتوایی ( تائید استاد راهنما ) و روایی عاملی ( ۰/۸۰۴ ) مورد تائید قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از تحلیل رگرسیون خطی استفاده گردید. موثرترین مهارت بر عملکرد فروش مهارت های فروش با ضریب ۶۲ %، سپس شایستگی ۵۳ %، مهارت های کسب دانش محصولات، ۵۱ %، مهارت انتقال مفاهیم ادراک شده با ضریب ۴۷% ، مهارت انتقال دانش و اطلاعات محصول/خدمات با ضریب ۳۱% و مهارت مدیریت زمان در اولویت آخر با ضریب ۲۰% بدست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.