تجارت الکترونیک؛ مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک ها از دیدگاه مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجارت الکترونیک؛ مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک ها از دیدگاه مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجارت الکترونیک؛ مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک ها از دیدگاه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجارت الکترونیک؛ مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک ها از دیدگاه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجارت الکترونیک؛ مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک ها از دیدگاه مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه تجارت الکترونیک موجب تحولی شگرف در روابط کسب و کار و مشتریان گردیده و سهم عمده ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. هدف از الکترونیک که در واقع ترکیبی از تکنیک ها و شگردهای بازرگانی است؛ همکاری، رقابت و بازدهی بیشتر شرکت های مختلف می باشد، بطوری که سبب توانایی شرکت ها در زمینه هایی مانند اصلاح روشهای تجارتی و پیشرفت در زمینه ارتباطی با شرکت های مرتبط و بالخره گسترش دامنه بازرگانی، تجاری در مقیاس های جهانی شده است. برای ایجاد ارتباطات به روز و توسعه تجارت الکترونیک، به مفهوم مهمی به نام اعتماد نیاز است که یک اصل زیربنایی برای هر رابطه در کسب و کار است و یک فاکتور ضروری در ایجاد انگیزه برای خرید بر بستر اینترنت می باشد. اعتماد به تکنولوژی هایی که تراکنش های تجارت الکترونیک را پشتیبانی می کنند، برای جلب اعتماد مصرف کنندگان نیز اهمیت حیاتی برخوردار است. برای ایجاد و افزایش اعتماد به تکنولوژی های مورد استفاده باید امنیت در استفاده از این تکنولوژی ها وجود داشته باشد. به دلیل اینکه بین امنیت مشاهده شده در سایت و اعتماد مشتریان، ارتباط مستقیم وجود دارد و یکی از دیدگاه های مهم اعتماد در تجارت الکترونیک، اعتماد به تکنولوژی های مورد استفاده است، در این مقاله ابتدا مواردی که برای افزایش امنیت لازم است رعایت گردند، تشریح می گردد. سپس آسیب ها، تهدیدها و ریسک های موجود در انجام تراکنش های تجارت الکترونیک در حوزه های مختلف از دیدگاه خریداران بررسی می شود و در نهایت با توجه به اینکه با استفاده از مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک می توان، اثرات آنها را به حداقل رسانید، در مورد آسیب، تهدید و ریسک، مدیریت آن و هدف از مدیریت و ارزیابی آنها صحبت خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.