ارائه چارچوب عوامل موثر بر مقبولیت درحمل و نقل پایدار : طرح عوارض (جریمه) خودرو تک سرنشین


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوب عوامل موثر بر مقبولیت درحمل و نقل پایدار : طرح عوارض (جریمه) خودرو تک سرنشین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوب عوامل موثر بر مقبولیت درحمل و نقل پایدار : طرح عوارض (جریمه) خودرو تک سرنشین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب عوامل موثر بر مقبولیت درحمل و نقل پایدار : طرح عوارض (جریمه) خودرو تک سرنشین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوب عوامل موثر بر مقبولیت درحمل و نقل پایدار : طرح عوارض (جریمه) خودرو تک سرنشین :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در راستای برآورده سازی تقاضای رو به افزایش حمل و نقل دو رویکرد متفاوت وجود دارد: افزایش تامین و مدیریت تقاضا،که رویکردمدیریت تقاضای سفر، حمل و نقل پایدار را فراهم می کند زیرا هم کم هرینه تر و اغلب درآمدزا است ( لذا مورد توجه دولت ها و سرویس دهنده های حمل و نقل است) و هم منجر به کاهش آلودگی هوا می شود. قیمت گذاری یکی از این روش های مدیریت تقاضا است. اما مساله مهم این است که جامعه تا چه حد در مواجهه با این روش ها آنها را می پذیرد و میزان مقبولیت آنها در بین مردم چه قدر است؟ در این مقاله ابتدا با توجه به مرور ادبیات چارچوبی برای عوامل موثر بر مقبولیت ای پدار قیمت گذاری ارائه می شود . سپس مقبولیت یک روش قیمت گذاری (طرح عوارض (جریمه) خودروهای تک سرنشین در محدوده طرح زوج و فرد فعلی) به عنوان یک راهکار مطرح در جهت کاهش آلودگی هوا در تهران،با استفاده از پرسشنامه ای که به روش رجحانات بیان شده تنظیم شده است بررسی می گردد و تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون چارچوب ارائه شده به ترتیب با استفاده از نرم افزار های آماری SPSS و Smart PLS انجام شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که مقبولیت اقتصادی،اجتماعی و محیطی این طرح بین مردم به ترتیب ۴۲%، ۶۷% ۷۹% می باشد، با تعیین عوارض ۲۰هزارتومان برای خودروهای تک سرنشین ۲۵% افراد سفر خود را با حمل و نقل همگانی انجام خواهند داد و در صورت افزایش عوارض، میزان استفاده حمل و نقل همگانیروندی افزایشی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.