نقش عزت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندکی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش عزت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندکی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش عزت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندکی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عزت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندکی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش عزت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندکی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف این مطالعه ، بررسی نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی بود . روش این پژوهش از نوع همبستگی است . نمونه ی این پژوهش ۶۰ نفر از دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی دوره ی اول متوسطه راهنمایی اموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج بودند که از میان دانش آموز ان شهرستان کرج به صورت نمونه گیری تصادفی مرحله ای انتخاب گردیدند . برای جمع آوری داده ها از آزمون ریاضی کی مت، مقیاس رضایت زندگی، مقیاس عز ت نفس روزنبرگ و مقیاس اضطراب امتحان استفاده شد . نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که عز ت نفس r=0/46 و اضطراب امتحان r=0/41 با رضایت از زندگی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی رابطه معناداری دارند p<0/01 نتایج تحلیل رگرسیون چند متغیری نشان داد که اضطراب امتحان و عز ت نفس برای پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی معنادارهستند p<0/01 این نتایج بیان می کند که با افزایش سطوح عز ت نفس و کاهش سطوح اضطراب امتحان، رضایت از زندگی این دانش آموزان افزایش می یابد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.