اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) بر سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) بر سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) بر سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) بر سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) بر سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش مهارت های جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز بود که در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۴ مشغول به تحصیل بودند. نمونه این پژوهش تعداد ۴۰ نفر دانش آموز تشکیل می دهند که به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش (۱۲ زوج) و گروه گواه (۱۲ زوج) گمارده شده اند.ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه سازگاری اجتماعی بود.طرح پژوهش حاضر، طرح آزمایشی پیش آزمون – پس آزمون – پیگیری و گروه گواه بود که برای گروه آزمایشی آموزش مهارت های جرئت مندی در طی ۸ جلسه آموزش داده شد. ترک تحصیل فرضیه های آماری از روش های تحلیل کواریانس تک متغیری و چند متغیری استفاده شد نتایج تحلیل فرضیه ها و با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس تک متغیری و چند متغیری نشان داد که آموزش مهارت های جرات مندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) باعث افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان شده است. سطح معنی داری قابل قبولی برابر ۰/۰۵ در نظر گرفته شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.