شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

مسئله این است که طبق اظهارات کارشناسان مدگرایی در کشور با ایجاد چرخه معیوب در اجتماع مانع پیشرفت و پویایی جامعه شده است هدف اصلی تحقیق تحقیق شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثرگذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM می باشد بدین منظور به مروری بر ادبیات تحقیق پرداخته و ۱۷ عامل اثرگذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیه مد شناسایی شدند. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران با سابقه امر بازاریابی و همچنین اساتید دانشگاه های دولتی شهر تهران گروه های جامعه شناسی و مدیریت بازاریابی می باشد که نمونه آماری جامعه خبرگان به تعداد ۶ نفر تشکیل می دهد ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه بود روش تجزیه و تحلیل داده ها با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی بود که از روش ANP به کمک DEMATEL برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل استفاده شد نتایج حل پرسشنامه ها با روش F. ANP نشان داد که بیشترین وزن مربوط به معیار اصلی عوامل اجتماعی و زیر معیار شغل اولویت اول را کسب کرد و در نهایت پیشنهاداتی برای عملکرد بهتر ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.