بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر لرزش فرمان خودرو در هنگام ترمز گیری و ریشه یابی آن بر روی دیسک های BOSCH و KIA MOTOR


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر لرزش فرمان خودرو در هنگام ترمز گیری و ریشه یابی آن بر روی دیسک های BOSCH و KIA MOTOR دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر لرزش فرمان خودرو در هنگام ترمز گیری و ریشه یابی آن بر روی دیسک های BOSCH و KIA MOTOR  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر لرزش فرمان خودرو در هنگام ترمز گیری و ریشه یابی آن بر روی دیسک های BOSCH و KIA MOTOR،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر لرزش فرمان خودرو در هنگام ترمز گیری و ریشه یابی آن بر روی دیسک های BOSCH و KIA MOTOR :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی و ریشه یابی لرزش فرمان خودرو در زمان ترمز گیری پرداخته شده است. بر اساس نتایج این تحقیق، علت اصلی لرزش فرمان در خودرو ، تغییر ضخامت دیسک خارج از حد مجاز است. مشاهدات و بررسی ها نشان می دهد مقدار اولیه تغییر ضخامت دیسک بر اثر ایراد در فرآیند تولید (تراشکاری) دیسک ترمز بوجود می آید اما بر اثر لنگیدیسک، مقدار تغییر ضخامت دیسک با پیمایش خودرو می تواند افزایش یابد . دیگر دست آورد این تحقیق، شناسایی انحراف قطعه توپی و خارج بودن تعامد سطح نشیمن دیسک ترمز نسبت به محور دوران از مقدار مجاز به عنوان عامل ایجاد یا افزایش مقدار لنگی دیسک می باشد. لنگی دیسک بر اثر حرارت ناشی از ترمز گیری های متوالی نیز می تواند افزایش یابد که برایجلو گیری از آن باید عملیات حرارتی تنش گیری روی دیسک ترمز انجام گیرد. یکی از عوامل مهم در ایجاد لنگی دیسک ترمز اشکال در فرآیند پرس کاری پیچ های چرخ در توپی در مرحله مجموعه سازی توپی است. پرسکاری نا مناسب پیچها موجب اعوجاج جزئی در سطح نشیمن دیسک روی توپی شده و به دنبال آن موجب لنگی نامجاز مجموعه دیسک و توپی میگردد. نتایج بدست آمده نشان می دهد علل اصلی این پدیده، فرآیند تولید و پرسکاری توپی می باشد که در این مقاله به بحث و بررسی آن پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.