بررسی رابطه بین سبک های رهبری و ظرفیت خلق دانش در مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان مشگین شهردر سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک های رهبری و ظرفیت خلق دانش در مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان مشگین شهردر سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک های رهبری و ظرفیت خلق دانش در مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان مشگین شهردر سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک های رهبری و ظرفیت خلق دانش در مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان مشگین شهردر سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک های رهبری و ظرفیت خلق دانش در مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان مشگین شهردر سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین سبک های رهبری و ظرفیت خلق دانش در مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان مشگین شهردر سال تحصیلی ۹۴-۹۳ می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه (مدیران مدارس مشگین شهر) می باشند که تعداد آنها برابر ۱۶۰ نفر می باشد. که ۱۲۰ نفر از آنها مرد و ۴۰ نفر آنها زن هستند. روش مورد استفاده برای نمونه گیری روش طبقه ای است. برای تعیین حجم نمونه نیز از جدول مورگان استفاده شده است که طبق این جدول تعداد نمونه آماری برابر ۱۲۸ بدست آمده است. برای جمع آوری داده های متغیر سبک رهبری از پرسشنامه های استاندارد ۳۵ سوالی رنسیس و پرسشنامه استاندارد ۷ سوالی مدیریت دانش استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها توسط متخصصان مورد تایید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه ها به ترتیب سبک رهبری ۸۵/۰ ظرفیت خلق دانش ۸۷/۰بدست آمده است. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss و ضرایب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون انجام گرفته است و نتایج پژوهش حاکی ازآن است که؛ بین ابعاد سبک های رهبری (آمرانه، خیر خواهانه، مشاوره ای و مشارکتی) با ظرفیت خلق دانش رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.