ارائه چارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی بر مبنای ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آنها


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی بر مبنای ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آنها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی بر مبنای ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی بر مبنای ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی بر مبنای ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آنها :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، برای سازمان ها امری ضروری به نظر می رسد. یکی از مسائلی که در اینحوزه ذهن محقیق را به خود مشغول کرده است، بخش بندی مشتریان می باشد. این امر باعث می شود تا سازمان ها شناختبهتری از مشتریان خود داشته باشند و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری قوی تری را پیاده سازی کنند. در این مقالهچارچوبی جهت بخش بندی مسافران خطوط هوایی با توجه به ارزش بالقوه و ارزش دوره عمر آن ها ارائه شده است. محاسبهارزش بالقوه مشتریان با توجه به انگیزه سفر آن ها صورت می گیرد. از آنجا که آن ها با دو انگیزه کار و فراغت مسافرت می کنند،و با توجه به شاخص های درآمدی و اجتماعی آن ها، ارزش بالقوه آن ها به دست می آید. همچنین ارزش دوره عمر مشتریان، بااستفاده از مدل پرکاربرد LRFM محاسبه می شود و وزن دهی به هر دو مدل با استفاده از وزن دهی با کمک تکنیک AHPصورت می گیرد. پس از به دست آوردن ارزش هر مشتری در دو بعد مطرح شده، روشی را با استفاده از الگوریتم میانگین k کهاز تکنیک های پرکاربرد خوشه بندی در داده کاوی است، به منظور خوشه بندی مشتریان پیشنهاد می گردد. در پایان، پس از طرحچارچوب مفهومی برای بخش بندی مسافران خطوط هوایی، راهکارهایی جهت حفظ و جذب مشتریان با ارزش از دید سازمانارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.