بررسی میزان تاثیرگذاری رضایتمندی از خدمات بر انتظارات مردم از اورژانس پیش بیمارستانی شهر سنندج


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیرگذاری رضایتمندی از خدمات بر انتظارات مردم از اورژانس پیش بیمارستانی شهر سنندج دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیرگذاری رضایتمندی از خدمات بر انتظارات مردم از اورژانس پیش بیمارستانی شهر سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیرگذاری رضایتمندی از خدمات بر انتظارات مردم از اورژانس پیش بیمارستانی شهر سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیرگذاری رضایتمندی از خدمات بر انتظارات مردم از اورژانس پیش بیمارستانی شهر سنندج :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با معرفی مفاهیم جدید مدیریت به دنیای پزشکی، امروزه بخشهای اورژانس، بیش از گذشته به مسأله رضایت و حقوق بیماران میپردازند این در حالی است که بخش اورژانس در مقایسه با سایر بخشهای بیمارستان، با چالشهایی مواجه است که میتواند منجر به کاهش میزان رضایت بیماران شود. اورژانس پیش بیمارستانی یک سیستم مدیریت سلامت با رویکرد جامعهمحور است که با کل سیستم مراقبت سلامت هماهنگ شده است. این پژوهش با هدف بررسی میزان تاثیرگذاری مولفههای رضایتمندی از خدمات اورژانس پیشبیمارستانی بر انتظارات مردم در شهر سنندج انجام شده و از همین رو، با رویکرد توصیفی و از نوع پیمایشی است. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه هایی با ۳۴ سوال بوده و حجم نمونه آماری۳۶۰ نفر از بیمارانی است که با واحد خدمات درمان ۱۱۵ تماس گرفته و موجب اعزام اکیپ به محل و انتقال بیمار وپذیرش آن در یکی از مراکز تحت پوشش علوم پزشکی دانشگاه کردستان در شهر سنندج در سال ۱۳۹۴ میباشد. دادههای پژوهش با استفاده از روشهای آماری و ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون تحلیل شد. تحلیل دادهها این نتیجه را در برداشت که رضایت مردم از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی سطح انتظارات را افزایش داده است و با افزایش رضایتمندی از خدمات ، انتظارات افزایش می یابد. در کل میتوان چنین پنداشت که؛ توجه و برطرف کردن انتظارات مراجعه کنندگان به اورژانسها سبب افزایش رضایتمندی و ارتقا کیفیت خدمات می میگرددد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.