ارائه یک روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی با رویتگر سرعت و تخمین گرمقاومت استاتور مبتنی بر فیلتر کالمن توسعه یافته


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی با رویتگر سرعت و تخمین گرمقاومت استاتور مبتنی بر فیلتر کالمن توسعه یافته دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی با رویتگر سرعت و تخمین گرمقاومت استاتور مبتنی بر فیلتر کالمن توسعه یافته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی با رویتگر سرعت و تخمین گرمقاومت استاتور مبتنی بر فیلتر کالمن توسعه یافته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی با رویتگر سرعت و تخمین گرمقاومت استاتور مبتنی بر فیلتر کالمن توسعه یافته :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

لاتین DTC1 از جدیدترین تکنولوژی های درایو AC است که می تواند جایگزین مناسبی برای درایوهای PWM2 باشد. همانطور که از اسم این روش (کنترل مستقیم گشتاور)مشخص است، گشتاور بصورت مستقیم کنترل می شود. در این مقاله در روش کنترلی DTC موتور القایی، سرعت تخمین زده شده با سرعت مرجع مقایسه و خطای حاصل با استفاده از یک کنترلر PI ، گشتاور مرجع را تعیین می کند. به خاطر محدودیت های استفاده از سنسور سرعت (از قبیل انکدر و …) در بعضی از صنایع، تخمین سرعت را در این مقاله با روش ۳EKF انجام می دهیم. همچنین، چون مقاومت استاتور به دما وابستگی دارد، می تواند کنترل DTC را دچار خطا کند، لذا با EKF به تخمین این مقاومت هم می پردازیم تا با این کار خطای تغییر مقاومت ناشی از دما را حذف کرده باشیم. در روش EKF ابتدا ولتاژها و جریان های اندازه گیری شده استاتور موتور القایی، به چارچوب مرجع ساکن ۴ انتقال می یابند و سپس با استفاده از معادلات فضای حالت موتور القایی در چارچوب مرجع ساکن، فیلترکالمن توسعه یافته طراحی میشود. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که فیلترکالمن توسعه یافته این قابلیت را داشت که با استفاده از مدل ریاضی موتور القایی و اندازه گیری های جریان و ولتاژ استاتور موتور القایی، پارامترهایی نظیر سرعت موتور و مقاومت استاتور را با دقت بسیار مناسبی تخمین بزند و موتور القایی توسط روش کنترلی DTC به خوبی کنترل شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.