رسانه های اجتماعی معادنی طلا برای کشف دانش برای صاحبان کسب وکار


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رسانه های اجتماعی معادنی طلا برای کشف دانش برای صاحبان کسب وکار دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رسانه های اجتماعی معادنی طلا برای کشف دانش برای صاحبان کسب وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رسانه های اجتماعی معادنی طلا برای کشف دانش برای صاحبان کسب وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رسانه های اجتماعی معادنی طلا برای کشف دانش برای صاحبان کسب وکار :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هوش کسب وکاربه تصمیم گیرندگان سازمانی اجازه پرسش فهم و تحلیل داده های کسب و کاررا به منظور گرفتن تصمیمات بهتر میدهد بااین وجود استفاده ازاطلاعات تولید شده درخود سازمان و گرفتن تصمیمات ایزوله کافی نیست امروزه رسانه های اجتماعی به طرزچشمگیری نحوه تعامل بازاریابی فروش و خدمت رسانی شرکت ها را تغییر داده اند پیشرفت فناوری های جدید ازجمله Web 2.0 موجب گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی شده است این شبکه های اجتماعی فرصت خوبی برای صاحبان کسب وکارها برای شنیدن صدای مشتریان فراهم اورده است این مقاله بهب ررسی رابطه رسانه های اجتماعی باعملکردهای سازمانی استفاده ازداده های تولید شده درشبکه اجتماعی برای بهبود تصمیم گیری درسازمان ها و تکنولوژیهای استخراج اطلاعات ازداده های رسانه های اجتماعی می پردازد سپس چارچوبی مفهومی برای استفاده ازرسانه های اجتماعی درهوش کسب وکاربرای عملکرد سازمانی ارایه میدهد ودرنهایت به بررسی کارهای صورت گرفته دراین زمینه و چالشهای پیشرو دراین حوزه می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.