بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران و مدیریت دانش در بین مدیران مدارس دخترانه متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران و مدیریت دانش در بین مدیران مدارس دخترانه متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران و مدیریت دانش در بین مدیران مدارس دخترانه متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران و مدیریت دانش در بین مدیران مدارس دخترانه متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران و مدیریت دانش در بین مدیران مدارس دخترانه متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران و مدیریت دانش در جلامعه – آماری مدیران مدارس دخترانه متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۱۳۲۱ ۲۲ در نمونه ای به حجم ۲۴۲ نفر اجرا شده است که با استفاده از جدول مورگان محاسبه و به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. پژوهش حاضر از روش همبستگی سود جسته و از پرسشنامه ایمحقق ساخته با روایی و اعتبار مناسب به عنوان ابزارجمع آوری اطلاعات استفاده شده است. در تجزیه وتحلیل آماری نیز از جداول فراوانی و شاخص های گرایش مرکزی و پراکندگی ، نمودار ، ضریب همبستگی پیرسون ، آزمون معناداری ضریب همبستگی در دو سطح توصیفی و استنباطی استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که : ۱(بین وضع موجود و مطلوب مهارت ها ی ارتباطی مد یران در سازمان تربیت بدنی تفاوت معنی داری وجود داردP<0/01 /بین عوامل مهارتی ارتباطی مدیران )خودگشودگی، همدلی حمایتگری، مثبت گرایی، خودنظمی، مهارت اجتماعی، الهام بخشی و تحریک خردمندانه( با مؤلفه خلق دانش، همبستگی معناداری مشاهده شده که به ترتیب برابر ۰/۶۷۸ و۲/۵۷۶ ، ۲/۸۲۱ ،۲/۷۵۲ ۲/۷۲۷ ،۲/۴۶۲و۰/۵۵۳و۰/۷۱۲ بودها ست /بین عوامل مهارتی ارتباطی مدیران خودگشودگی، همدلی، حمایتگری، مثبت گرایی، خودنظمی، مهارت اجتماعی، الهام بخشی وتحریک خردمندانه( با مؤلفه انتقال دانش ، همبستگی معناداری مشاهده شده که به ترتیب برابر ۲/۴۲۱ ،۲/۶۲۴ ،۲/۵۲۶ ،۲/۸۴۴ ،۲/۷۱۱ ،۲/۷۸۳ ، ۲/۵۷۳ و ۰/۶۶۱ بودها ست
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.